De juiste ondersteuning
Onze oplossingen garanderen dat jouw producten het proces met de juiste kwaliteitsgaranties verlaten, zodat jij je daar geen zorgen over hoeft te maken. Wij beseffen dat jij je wilt concentreren op jouw eigen bedrijfsvoering en wilt doen waar jij goed in bent. Dit is exact waar onze Service afdeling met de volgende diensten waarde toevoegt:
- Verlenen van service on site
- Remote service
- Spare parts
- Licenties
Wat wij belangrijk vinden
Loyaliteit
Bij Kobobss zijn wij oprecht, toegewijd én trots om een loyale en betrouwbare partner voor jou te zijn. Wij leveren op een open en eerlijke manier toegevoegde waarde aan jouw proces.
Deskundigheid
Omdat onze oplossingen in huis geproduceerd worden, doen we dit ook met onze software. Je kunt te allen tijde vertrouwen op onze kennis en vaardigheden, waarmee we altijd voor jou klaar staan.
Aandacht
We vinden het belangrijk om voor onze producten te blijven zorgen. Daarmee zorgen wij niet alleen voor onze oplossingen, maar ook voor jouw proces.
Customer Service
Op onze service afdeling vind je gemotiveerde en ervaren Service Engineers die je ondersteunen bij alle service gerelateerde zaken. Uiteraard met een voortdurende focus op een duurzame relatie. Zij verzorgen remote en field support, onderhoud, installatie, training en kwalificatie.
Spareparts Service
Om een optimale uptime te garanderen en de Mean Time To Repair (MTTR) te verkorten, biedt Kobobss de mogelijkheid om de juiste onderdelen op het juiste moment en de juiste plaats aan te bieden.
Service Contracten
Wij werken binnen onze PackCheck formule met standaard service contracten. Deze contracten hebben als doel de systeembeschikbaarheid en productiviteit van de systemen te garanderen, de apparatuur in topconditie te houden. Ook zorgen deze afspraken voor een goede en duurzame relatie met onze klanten.
PackCheck Integrators
Hoe kunnen we je helpen?
Direct iemand spreken?
Neem dan contact op met één van onze collega’s, zij staan je graag te woord.
Liever niet telefonisch?
Stuur ons een email met je support vraag en gegevens, zo kunnen we jou zo goed mogelijk helpen.